Snart!

Gabriella Toresson / 06 Oktober, 2011 kl 10:04 / Allmänt
4 kommentarer


Igår skaffade Sebbe sig en lägenhet! På lördag får han flytta in, eller Anton får flytta in i den åt han. För Sebbe är på bortamatch då. Snäll kompis du har Sebbe!

Iallfall, lägenheten är fin och godkänd, av mig! Den ligger någonstans ( jag har ingen aning om vart) men stället ser fint ut! :)
Lägenheten har iallfall tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin, badkar, dusch, 2 sovrum & 1 vardagsrum. Och balkong, den får man ju såklart inte glömma.. Jag tror inte iallfall att det fanns balkong..:P
Men det bästa av allt! Lägenheten ligger i samma hus som anton & kristins. Det är minst sagt bra!

Jag är nervös. Så fruktansvärt nervös, flytta till ett annat ställe är som rena bantningskuren. Så iza, jag förstår hur du känner inför ditt bröllop!



Kommentarer
Postat av: kristin

Tur vi har varandra! hehe.. Det blir nog skit bra det här till slut :)

2011-10-06 @ 15:26:36
URL: http://kristinsundbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kul, är nära nu att få flytta dit!!:):):D lägg ut bilder på lgh så man får se den! de låter som den är jääätte fin!:)/ Moa

2011-10-06 @ 15:40:41
Postat av: Lina

Kommer bli sjuhelsikes kul Gabbi! När får du fara? Har du bokat biljett? Såg ju sjukt fint ut där:)

2011-10-06 @ 20:37:42
Postat av: Gabbi

Lina : Ja, jag hoppas det! :) Jag har inte bokat någon biljett än men jag tror jag kommer att åka på tisdag nästa vecka! :)

2011-10-07 @ 11:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback