Matchen igår..

Gabriella Toresson / 22 Oktober, 2011 kl 18:46 / Allmänt
0 kommentarer


Var urtrist. Är det sådär det ska vara, den kändes som jag satt i en där hallen en evighet..Dom skrapade av isen, alltså framför målen och båsen TRE gånger varje period! Fatta va onödigt?
Det enda som gick undan var periodpauserna och när domaren blåste, alla i publiken var GALNA! Det var som att vara på ett disco. Alla dansade, hoppade, viftade med kläderna och vinkade i hopp om att få bli filmade! Ibland visade jumbotronerna "MAKE SOME NOICE" och jag lovar, det var typ vi och tre till på matchen ( nästan ;) men alltså sång ljud har jag aldrig hört på någon match. Jag har aldrig kunnat tro att så lite folk kan få ut så mycket ljud. Hade det vart hemma i timrå hade för det första barnen som hoppade och dansade fått skäll av någon surgubbe på läktaren för att dom inte satt still och om det skulle visas "make som noice" skulle folk tro att det hade brunnit för den som satt dit det. Herregud, man blev själv lite danssugen när man satt där, men tyvärr. Vi svenskar är nog lite mer tillbakadragna verkar det som..
Och introt var sjukt, det var typ världen bomber och eldflammor när spelarna kom in. Jag stod vid ingången och väntade på att få gå ner och sätta mig, men det kändes som att håret skulle brinna upp.. Det blev liksom glöd i trynet på en! Men kul var det.. Och ganska stor skillnad mot för vad man är van med!



Dom vann med 2-0 så det var ju bra. Jag tackar och bockar för pausunderhållningen så tiden gick lite snabbare! :) Efter matchen åkte vi till ett ställe som heter Champs och åt mat. Pasta alfredo fick det bli. Smarrigt! Dock inte som hemma, men det dög :)
Vi hade iaf väldigt trevligt tycker jag! :)



Såhär stilig är min man före och efter varje match! Ovanligt...

Bilderna är tagna från min vän kicki. Läs hennes blogg här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback