Lite frågor!

Gabriella Toresson / 23 Oktober, 2011 kl 15:52 / Allmänt
0 kommentarer


Hur var du som liten?
Jag var nog sjuuuukt jobbig. Ville alltid synas och höras mest av alla. Älskade att stå framför spegeln och sjöng och dansade, jag kunde stå uppe på mitt rum i timmar och tycka att jag var hur bra som helst & jag älskade ( & älskar ) högklackade skor och moster Kina gav mig alltid hennes gamla skor och sa att jag bara kunde lägga lite papper framme i tårna...Hmm, ja hur var jag mer. Jag tror att jag var väldigt pappig av mig, vi hängde ju alltid med pappa när han tränade. En gullig jobbig unge med stora framtänder var jag nog! :)

Ditt mest pinsamma ögonblick?
Haha, det är ju en pinsam fråga! Men jag har nog gjort ganska mycket pinsamt men något jag har gjort nu på senare år som jag då tyckte var så sjukt pinsamt var nog när jag sov hos Sebbe, precis när vi hade blivit tillsammans och på morgonen innan väckarklockan ringde vaknade jag av MIN EGEN SKIT! Så jävla pinsamt... Och jag tänkte att Sebbe säkert inte hörde för han sov ju. Men när han vaknade på morgonen tänkte jag "tänk om han hörde" och då försökte jag liksom skämta bort det och säga "Sebbe, hörde du min fjärt morse, jag vaknade till och med av den själv" haha.. och mycket riktigt, han hade också vaknat av den.. Alltså, man vill ju inte vara den som lägger av en enorm brakskit först i ett förhållande!
Hur träffades du och sebbe?
Han klev in på mitt jobb och skulle klippa sig för ungefär 3,5 år sen! Jag antar att det var kärlek vid första ögonkastet FÖR HANS DEL! ;) Eftersom att jag fick sms av han direkt när han hade gått därifrån. Och jag antar att jag blev lite smygförtjust i han ganska raskt jag med. Men det kunde jag ju såklart inte erkänna för någon. Och det tog ju ett BRA tag innan jag gav med mig och började träffa honom. Jag lät andras åsikter om hockeyspelare även bli min. Det ångrar jag nu när jag vet motsatsen. Sen är jag ju liksom en tjej som älska(de) "ensam är stark och tjejer kan tjejer vill". Jag tyckte liksom det var dumt att bli så sjukt hänsynslöst kär i någon. Liksom här ta mitt hjärta, försök vårda det väl annars dör jag.
Men nu sitter jag här efter 3 år själv men lycklig i Usa och väntar på att min stora kärlek ska komma hem!


Vad är det dyraste du har i din garderob?
Hmm, ja om man bortser från min vinterjacka så är det nog mina Jeffery Chambell skor som kostade 1650 kr.
Om inte skor räknas så är det nog några jeans. Jag är inte så mycket för märken och grejer. 

Vad gör du om 10 år?
Om 10 år hoppas jag att jag får bo nära min familj och även ha skaffat en egen familj. Jag vill bo i ett litet gulligt hus någonstans utanför Sundsvall, jobba med ngt jag gillar osv..
Om 10 år hoppas jag att dom här flytta-till-olika-ställen livet är över and fenito.
Hur länge har du tänkt bo i USA?
Jadu, svår fråga. Hade jag fått bestämt hade jag bott i Kanada istället. Det är rätt svårt att veta, men Sebbe har ju kontrakt i två år. Så antingen kommer vi bo här i Usa eller Kanada i 2 år. Sen kan det ju alltid bli mer eller mindre. Men som det är tänkt är det två år.

Vilket är ditt absoluta favoritplagg?
Mitt favoritplagg är det jag har på mig just precis nu, en fleece från Monki. Den är skön som fanken har jag har haft på mig den ungefär varje dag sen jag köpte den. När jag är hemma har jag aldrig "finkläder" på mig utan då går jag runt som ett slusk i träningsoverall. Det är en riktig pina att behöva dra på sig jeans!

Vad gick du för gymnasium?
Jag gick samhälle med inriktning ekonomi på Hedbergska i Sundsvall!
Hur länge har ni varit tillsammans?
JAG blev ihop med Sebbe den 10 december. Jag hoppas han blev tillsammans med mig samtidigt. Så snart ett år. Herregud, ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback