Halloween!

Gabriella Toresson / 28 Oktober, 2011 kl 19:37 / Allmänt
2 kommentarer


På söndag ska jag på halloweenfest. Utklädd ska man vara och jag fick reda på det nu? Så nu funderar jag ju såklart på vad jag ska vara. Jag frågade Sebbe förut om han skulle bli chockad om jag dök upp som en sjuksyster eller kanin. Gissa vad jag fick för svar?
-JA! Jag skulle bli orolig..
Haha, nej nått sånt "sexigt" passar inte mig. Jag måste vara något ruskigt, kanske en mördare. Men hur är man då? Petter skulle vara mördare och han skulle vara blodig och ha en kniv. Men jag vill liksom vara något kul.. Det finns ju massor med grejer här för att kunna bli bra utklädd, men om man vill vara något eget? :) Dessutom måste jag ju hitta på ngt åt Sebbe också för han kommer inte hinna leta själv. Hmm, svårt!
Är det någon som har något förslag?
Ruskig ska jag vara!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du borde vara en zombie med stora svarta kläder med en stor svart huva över ansiktet så man inte ser ansiktet nästan el att Sebbe kan vara de!:D=)

2011-10-28 @ 21:53:19
Postat av: kristin

haha skulle vara du de gabbi och dyka upp som hon i meangirls ;) Vi hittade en bra kostymaffär här precis vid oss som ni kan kika i, där hittade både jag och Anton våra :)

2011-10-28 @ 23:24:49
URL: http://kristinsundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback