Fredag!

Gabriella Toresson / 21 Oktober, 2011 kl 17:09 / Allmänt
0 kommentarer


Förut världens bästa dag. Idag är det inte min favoritdag för i helgen har Mr två bortamatcher så jag måste sova själv. Inte för att det är hela världen, men det är ju trist. Jag flyttade ju hit för att vara med han. Inte för att han skulle åka ifrån mig igen. Men, det visste jag ju förstås. Men det FÅR ju ändå vara tråkigt och kännas värdelöst att sova själv i USA! Det var ju som sagt inte därför jag flyttade hit. Aja, nog om det.
Med risk for att låta som en hurtbulle kom jag precis hem från gymmet. Jag och Kicki har verkligen varit duktig både igår och idag. Det har inte hänt ofta att jag har vart och tränat klockan åtta på morgonen. Men det känns skönt efteråt och jag hoppas jag fortsätter med det!
Sebbe åkte vid halv åtta morse på värming. Dom har match även ikväll. Tre matcher på tre dagar är konstigt tycker jag! Så skulle det aldrig vara hemma.. Men iaf, när han åkte låg jag kvar i min SKÖNA (;) säng till ungefär åtta.
Nu sitter jag här och lyssar på lite grega och kollar runt lite på internet.
Ibland tycker jag det är ganska skönt när Sebbe åker iväg på träningen ( bli inte sur sebbe, du vet ju att jag vill att du ska komma hem när du är påväg hem ) När han åker får jag vara för mig själv och städa, vädra, duscha, lyssna på vilken musik jag vill osv. Som tex om han var hemma nu skulle jag aldrig få ha balkongdörren öppen. Men det kan jag ha för jag är självsjälv hemma!
Några timmar kan man vara själv utan problem. Men inte på eftermiddagarna/kvällarna/nätterna!
Nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback