Bra jobbat!

Gabriella Toresson / 23 Oktober, 2011 kl 15:20 / Allmänt
1 kommentarer


Jag har inte sovit så många timmar inatt, vaknat med jämna mellan rum och undrat om jag ska våga kolla ut i hallen för att se så att allt är som det ska. Så just nu känner jag mig en smula trött och en ENORM smula stolt över mig själv som klarade av att sova själv här utan att fälla ens en liten liten tår!
Nu har jag precis hängt en tvätt och ska väl städa undan lite här innan Kristin vaknar för då ska vi ut och promenera!
Vi hörs mera sedan!
Här är den nyvakna sanningen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad skönt att du fått sova några timmar iallafall, när kommer Sebbe hem ikväll? Saknar er jätte jätte mycket älskar er puss och kram från oss.

2011-10-23 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback