7 oktober

Gabriella Toresson / 07 Oktober, 2011 kl 13:24 / Allmänt
0 kommentarer


Fredagen är här och likaså min sista helg i älskade Sundsvall på länge! Iaf tre månader :)
När jag jobbade betydde fredag helg och ledighet och framför allt FREDAGSMYS! Sebastian hämtade mig allt som oftast på jobbet och därefter åkte vi nästan jämt på cherry woken och köpte mat och sen blev det hemmakväll och en stor godispåse.
Sen var det verkligen Fredagsmys på hög nivå! Jag saknar faktiskt att komma hem från jobbet en fredag och veta att man har en ledig helg framför sig. Det kändes sååå skönt och det var mysigt :)
Efter den goda middagen på fredagarna var det alltid idols fredagsfinaler på vår tv och efter det slog vi på en film som vi alltid somnade till.
Det var fina kvällar i soffan på storgatan! SAKNA!!!

Fredagsmyset nu för tiden är inte lika kul. Jag uppskattar verkligen inte all ledig tid jag har. Det var mycket skönt i början att vara ledig, men nu skulle jag kunna kräkas på det.. Så nu är fredagskvällarna absolut inte lika mysig längre eftersom att jag inte bryr mig om att jag har en ledig helg framför mig. Det suger!

Idag ska jag fredagsmysa med Petter, ska hämta upp han på skolan kvart över två och sen tror jag att vi kommer att styra bilen mot stan och subway. Petter älskar subway men han äter en sjukt äcklig macka.
Han tar alltid chicken teriyaki med endast oliver och vitlökssås på.. Äckligt..:S

Nej nu måste jag slänga mig i duschen!

Trevlig helg folket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback