Tråkigt...

Gabriella Toresson / 14 November, 2011 kl 22:11 / Allmänt
0 kommentarer


Ibland tycker jag att det är helt okej att vara själv. Det liksom gör mig inte så mycket. Det är ju ganska skönt att vara för sig själv lite då och då. Men sen kommer dom här dagarna där det bara är jobbigt, och idag är det en sån dag. Det är sååå tråkigt och jag kan absolut inte komma på någonting att hitta på.. Jag sitter typ och räkna minutrarna till det att Sebastian ska komma hem. Den här dagen kommer gå gräsligt sakta för dom har någon grej kväll också mellan 18.30-20.30. Vad ska jag göra då? Sitta här och glo då också? Det kommer bli ännu tråkigare då eftersom INGEN kommer vara inloggad på skype då.. Hua..
.
Idag har jag fördrivit tiden med detta:
  1. Klev upp, åt frukost.
  2. Fipplade med datorn.
  3. Gick till gymmet.
  4. Tränade.
  5. Gick hem.
  6. Pratade lite med Iza & Linus
  7. Lagade tjockpannaka
  8. Körde Zumba
  9. Åt mat!
  10. Sen dess har jag suttit vid datorn.
Sen dess har jag alltså suttit precis här. Det är inte ett dugg kul att vara i USA om inte Sebastian är med mig. Men ja, det är ju inte värre än att man är själv. Men det är ändå tråkigt...Tråkigttråkigttråkigttråkigt!!!!!
.
Bläää för att vara själv idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback