Tråkigt...

Gabriella Toresson / 21 November, 2011 kl 18:03 / Allmänt
0 kommentarer


Sedan jag flyttade hit har jag tyckt att det varit väldigt kul att vara här. Idag verkar jag bara tycka att det är tråkigt. Antar att det är så ibland, men ändå! Hade jag bott hemma hade jag inte missat Kerstins 1-års kalas, bara en sån sak liksom.. Jag vill också vara hemma och fira födelsedagar, fira jul och ha det allmänt trevligt.. Sitta här själv liksom. Va där tjusningen med det egentligen? Jag antar att det komner sånna här dagar då allt känns trist. Och då får jag anfall, KÖPanfall! Min syster har ett liknande sug nu tror jag.
Igår satt jag och kollade på allt från lägenheter till hundar. Kan ni tänka er, om jag tom är sugen på att köpa hund har det gått för långt?
Låg och kollade på blocket på så söta jyckar och sa att en hund det vore något för mig. Sebbe frågade om dom levererades till Usa, det gör dom ju såklart inte och när han påminde mig om det blev jag lite smått grinfärdig och sa att det är minsann han som har fått mig att vilja ha hund så nu får han fixa en! Haha, stackars Sebastian! Såklart vill inte jag ha en hund. Jag är bara sugen på att köpa något! Liksom nått kul, jag såg en tallrikshylla på mio i somras, så fin är den! Och det ville jag också köpa. Hur ska det gå till? Ska det packas in i ett förråd som resten av våra möbler?
.
Möblerna förresten, dom vill jag ha ett hem till.. Vill ha någonting att komma hem till när det är dags för oss att åka hem till våren. Men det är ju också omöjligt eftersom att varken jag eller Erixon får äga något förutom en sommarstuga hemma i Sverige..ÅHhh, jag blir så sur! Hela dagen igår gick åt till att ligga och kolla på inredningssaker. Jag vill ha ett eget hem. Nått som var mitt och som jag fick göra vad jag vill med!
.
Och jag vill baka lussekatter så man får lite mys-julstämning här.. Julstämningen är ju lika långt bort som pappa ungefär. Vem får julkänslor när det är typ 15+ ute?
Dessutom luktar det fortfarande död råtta här och jag vet inte hur jag ska få hem julklapparna jag har köpt!
.
.
GE MIG STYRKA NÅGON! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback