Tisdag kväll!

Gabriella Toresson / 02 November, 2011 kl 03:47 / Allmänt
1 kommentarer


Nu är den här tisdagen nästan slut den med. Jag som ville att den här dagen skulle bli LÅNG eftersom att Sebbe åker bort imorgon och kommer hem på fredag. Inte kul med två ensamma nätter när man är lite smått skrajj. Men jag klarar ju det -  det vet jag ju.
Eftermiddagen har spenderats på The BIG shopping mall! Sebbe och Anton har plågats där ända från typ kl 15.30 till kl 20.30! Dom stod ut bra länge med oss där tycker jag! Även fast vi var där i fem timmar så känns det som att jag skulle kunna vara där fem till hur lätt som helst bara för att hinna med allt! Det finns förmodligen ett stort antal affärer som jag inte ens har vart in på än, så jag och Kristin har nog det vi gör nu när S & A åker!
Och äntligen har jag hittat en hatt, den är så fin och alldeles alldeles perfekt! Jag är ju lite av huvudbonads älskare så den kommer sitta mycket på mitt huvud nu! ( Pappa, jag tror tom att du kommer tycka den är fin!!!)
När vi väl är hemma på parkeringen kom kristin på att vi skulle åka och handla, så det var bara för stackars Anton att vända och åka till target! Vi passade såklart också på att handla lite så nu är kylen påfylld igen!
Nej nu är jag trött efter en dag med väntan och fynd. För FYND är vad det är här.. Det mesta är så billigt.. Det mesta kläderna vi köper kostar runt 20 dollar? Det är cirka 140 kr??? Fina klänningar, tröjor och byxor för 140 kr är inte dåligt..
Godnatt!
Jag säger till Sebbe när jag hittar hatten:
-Men Sebbe, 12 dollar det är ju svinbilligt. Jag får ju en påfågel på köpet! ;)
Han var inte lika nöjd med hatten som jag var...

Kommentarer
Postat av: Mormor

Snygg hatt. Sebbe kan väl få låna den ibland om han vill.



Kramar i massor

2011-11-02 @ 07:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback