Svar på tal!

Gabriella Toresson / 18 November, 2011 kl 00:44 / Allmänt
0 kommentarer


Alla som är nyfiken och frågar mina kusiner, min lillebror, min mamma och min pappa!
NEJ, jag är inte påväg hem. Och inte Sebbe heller för den delen. Isåfall är det ngt han har smugit med och planerar att lämna mig ensam här..Och det skulle han inte våga-han är inte så tuff som folk verkar tro!
.
Det är roligt att folk verkligen verkar veta mer än vad vi själva gör! Har tom hört att gubbar har sagt att dom har sett Sebastian på stan i Sundsvall!
Tyvärr farbröder, det var nog hans look-alike och storebror Christopher!
Tyvärr är bilden på totte liten. tråkigt..
Men lika som bär eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback