Söndag!

Gabriella Toresson / 06 November, 2011 kl 23:08 / Allmänt
0 kommentarer


Sebastian åkte iväg på träning imorse klockan 11.00. Samtidigt gick jag och Kristin och tränade ( som ni redan vet ) och jag känner att jag kommer ha sån djävulsk träningsvärk morgon, överallt! Men det är väl bra!
Efter träningen gick jag hem och städade undan lite efter myskvällen igår. Sen gick jag raka spåret en trappa ner och så lagade jag och kicki kycklingpaj, sjukt god paj och lätt var den att göra! Den ska jag börja göra också, riktigt smarrig!
.
Efter maten kom sebbe hem en snabbis och hämtade någonting, så jag gick upp igen och skulle ge han en puss eftersom att han åkte igen på direkten. Dom skulle äta middag med laget och sen kolla på Chicago-canucks. Jag och Kristin är avis för vi ville också se, dåligt att vi inte fick följa med! Iallafall så kommer Sebastian & Anton hem sent ikväll så jag och K tänkte traska till köpcentrumet och byta ett par byxor till mig.
.
Imorgon åker Sebbe m.m iväg igen och kommer hem på tisdag. Drygt, jag kommer bli en äkta hockeyhatare! Eller jag har redan blivit det....  På tisdag har dom förresten match klockan NIO PÅ MORGONEN!!! Hur sjukt är inte det??
.
Nej jag är trött och lite småsur, så nu går jag till Kristin så hon får pigga upp mig lite!
Morsning korsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback