Modebloggare nästa?

Gabriella Toresson / 19 November, 2011 kl 05:58 / Allmänt
1 kommentarer


Nja, det blir nog ingen modebloggare av mig.
Dagens outfit skulle vara jämt vara "Adidsoverall från lady footlocker!"
Men jag kan tänka mig att säkert min mor och min kära syster är intresserad av vad jag köper här borta så nu har jag bestämt mig för att ta kort på det mesta och lägga ut här. Det kan ju vara lite småskojsigt väl?
.
Klänning, byxor(som sebbe tkr är asful) och parfymering!
Såhär såg klänningen ut bak. Jag vet inte om jag kan bestämma mig om den ser tantig ut eller om den är ungdomlig;) På ngt sett får jag känslan att det är lite blondinbella över den. Dvs inte så mkt ungdomligt.

Kommentarer
Postat av: kristin

snyggsnyggsnygger!! :)

2011-11-19 @ 17:23:10
URL: http://kristinsundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback