Juligt!

Gabriella Toresson / 23 November, 2011 kl 04:37 / Allmänt
0 kommentarer


Idag har jag julpyntat med det lilla pyntet jag har.. Det blir helt-okej-fint. Inte direkt som jag vill ha det, men det är ganska svårt här borta. Dels vill jag inte lägga ner så mkt pengar på saker jag ska slänga efter den här julen och sen blir det ju extra mycket grejer att göra sig av med när man ska åka hem. Men lite gulligt har jag fått det. Ni ska få se bilder..
Förstår inte att den stora julstjärnan har varit slut på ikea i flera veckor. Idag bestämde jag mig för att skita i julstjärnan och köpa ngt annat istället.. Antar att jag var väldigt köpsugen, för stjärnan hade varit finare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback