Igår var det söndag.

Gabriella Toresson / 14 November, 2011 kl 17:46 / Allmänt
0 kommentarer


Jag försökte skriva något här igår men det gick inte.. Allt gick så sakta! Men nuså!
Igår när vi hade ätit frulle osv gick vi till köpcentrumet och åt mat. Vi skulle även ta en repa till house of brides och kolla på klänningar till mig och Matilda till Izas bröllop, men det var tyvärr stängt. Så vi hade tänkt göra det idag efter Sebbes träning istället. (Om vi hinner, dom ska tydligen spela bowling efter träningen) Annars får jag gå dit själv, det är inge mer med det! Jaja, på köpcentrumet gick vi iallafall väldigt många timmar. Som det alltid blir när man är där. Vi köpte inget märkvärdigt, den gulliga mixern och en visp! Jag knäppte faktiskt lite kort när jag var på köpcentrumet igår, men tyvärr var det med Sebbes mobil och den är ju inte här nu så jag kan ju ändå inte visa er...
.
Efter köpcentrumet gick vi och storhandlade, nu är kylen inte tom längre. Skönt! Jag hatar när man är sugen på något också öppnar man kylen typ 1000 gånger och varje gång man öppnar den är den lika tom som innan. Men nuså! När vi kom hem gjorde vi tacos och kollade på save the last dance och den sista twilightfilmen. Det är ju snart premiär på den fjärde och Sebbe har ju lovat att han ska se den med mig, så nu har jag tvingat han att se de tre första!
.
Nu ska jag snart pallra mig till gymmet. Dom senaste gångerna har jag spenderat 60 (!!) minuter på gångbandet och sprungit ungefär hälften av tiden. Det är ju bra, förutom har jag typ kunnat springa i fem minuter sen varit D-Ö-D!
Sen efter gömmet blir det nog lite Zumba! Undra vad det är som gjort att jag fått jordens träningsvärk i hela kroppen. Löpbandet eller zumban? Det spelar ju egentligen ingen roll, träningsvärk är ju alltid träningsvärk. Bra ändå, spelar ingen större roll vad det kommer ifrån!
Jaja, nu har jag ju skrivit några rader här! Hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback