Ensam!

Gabriella Toresson / 20 November, 2011 kl 21:20 / Allmänt
0 kommentarer


Sebbe har åkt för att leka servitör och servera på någon lunch med laget. Så tråkigt att dom måst göra massa saker på sina lediga dagar!
Ja, jag ligger fortfarande(!!!) i sängen som vi för tillfället har ute i vardagsrummet och kollar på film. Jag har inte tänkt kliva upp från sängen förrän  Sebbe kommer hem! Nu ska jag bara göra något som jag tycker är kul. Alltså ligga i sängen och äta godis och kollar på Sex and the City! Så himmelens bra!
.
Jag har inte så mycket att skriva om faktiskt. Matchen igår var faktiskt väldigt rolig att kolla på och Sebbe fick spela mycket och var bra!
Anton gjorde mål och passade till ett, väldans kul!
Sebbe gjorde ett ass, men det var ju bra det med!
Våra killar är bra dom!
Två Bilder från Kristins blogg!
Bill&Bull
Vi tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback