Det STINKER!

Gabriella Toresson / 15 November, 2011 kl 01:47 / Allmänt
0 kommentarer


Det har kommit en mindre charmig doft från skåpet som sitter under handfatet i badrummet.. Efter jag hade duschat förut och gick in på tona kände jag en vidrig odör. Och jag tänkte "så här illa kan jag väl inte ha luktat.?" Efter det försökte jag lukta mig till det som stank.. Jag slet ner duschdraperiet, tog ner handdukarna och mattan och slängde in det i tvättmaskinen.. Men det stinker ändå.
Jag har kommit på nu att jag tror att lukten kommer från skåpet. Hur ska jag få bort den lukten?
Helt seriöst så tror jag att det ligger ett dött djur i nått rör där under väggen! Jag har nu skurat badrummet men det stinker ändå. Om jag ändå hade haft lite klorin att spilla i avloppet då...
Men ja, jag får se.. Har inte lukten försvunnit till morgon får jag gå till receptionen igen och säga att det stinker här hemma!
Man vill ju inte att det ska lukta död råtta hemma hos en. Det är ju inte trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback