...

Gabriella Toresson / 19 Maj, 2011 kl 19:26 / Allmänt
0 kommentarer


Idag har jag jobbat en kortdag (9-13), det var skönt att jobba lite faktiskt. Har tänkt ända sedan jag slutade på "mitt" jobb att det ska vara så skönt att vara ledig i sommar men det blir väldigt långsamt faktiskt! :P
Jag tror inte att jag skulle stå ut med att vara arbetslös en längre tid.
TUR att jag får arbetstillstånd med på köpet i mitt visum, jag tackar och bockar för det!

Jag hoppas på mer timmar på dagis. Jag gillar ju barn och det är ett trevligt och lättsamt extraknäck ;)

Efter min korta arbetsdag åkte jag hem och städade lite och efter det åkte jag på Petters skola och kollade på deras "rymdmusikal". Dom var så duktig och såklart kunde jag ju inte hålla tårarna tillbaka. När dom började sjunga "jag vill ha en egen måne" bröt jag ihop...




Veckan närmar sig sitt slut och ingen är väl gladare än jag? Alla vet vad det betyder. SEBBE IS COMING HOME!! Imorgon kommer jag stå på midlanda och välkomna honom med öppna armar.

/ Gabriella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback