...

Gabriella Toresson / 04 Maj, 2011 kl 10:33 / Allmänt
1 kommentarer


Efter en morgonprommis sitter jag nu och äter frukost. På tvn är det SvtB(arn) och jag kan inte sluta tänka på vilka ruttna barnprogram det är nu för tiden alltså, stackars barn!

En arbetsdag väntar, 12-20. Är ju inne på sista veckan nu, bara TRE dagar kvar. Känns sjukt skönt men ändå konstigt på något vis. Jag har ju alltid jobbat och nu kommer jag inte göra det ( om inte lite extra ) på jag vet inte hur länge? Eftersom att vi troligtvis flyttar i Juli är det ju meningslöst att söka ett nytt jobb, eftersom att jag då måste  säga upp mig efter 1 månad liksom. Och säga upp mig vill jag aldrig mer göra alltså. Det var inte kul!
MEN, det var nödvändigt.


Nu vet jag inte vad jag ska göra i en timme innan jag ska åka. Städa har jag gjort, gjort mig klar har jag gjort och frukost har jag ätit. Sebbe är och tränar så han kan jag inte heller vara med. Synd att du syster inte var inne på skypen för då hade jag ju haft tidsfördriv! Imorgon börjar jag också tolv så då kan du vara inne vid halv elva så kan vi prata. OK?! :)

Kommentarer
Postat av: syster

Ska jag behöva tjata efter inlägg varje gång? Jag blev LOVAD bilder från i lördags, vart är dom? Du är lika mkt arbetslös som mig nu så du "har väl all tid i världen". Puss på dig kära syster

2011-05-09 @ 18:51:38
URL: http://izabellatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback