...

Gabriella Toresson / 28 Mars, 2011 kl 10:39 / Allmänt
1 kommentarer


Ojj, så dålig jag är på att skriva här! Jag får väl skylla på att den dåliga uppdateringen beror på min lilla minisemester!
Vi har iaf haft det väldigt bra i helgen! Gått på stan och ätit god mat! Dock inte på fredagen då vi åt på fridays, vidrigare köttbit har jag aldrig ätit tror jag.. FY!
Men i lördags åt vi på det efterlängtade helenes krog och det var ju fantastiskt!
Shoppingen blev dock inte det jag hade hoppats på.. Hittade absolut ingenting och kom hem med ett par strumpbyxor.. Trist, men så är det! :)
Igårkväll när vi kom hem kollade vi bara på den nya serien Stockholm-Båstad och det var ju helt klart en besvikelse!! Tycker ni inte? Trodde det skulle vara i solsidan klass men det var det ju verkligen inte!
Nu har jag nyss kommit hem från en morgonprommis och är lite vettiga telefonsamtal klokare men är dock ännu mer fundersam..hmm! Det börjar iaf kännas lite bättre med saker och ting.. Smygarn själv*

Nu ska vi köpa paket åt limpan som fyller år snart! =)

Och jag HATAR den här datorn för jag inte kan hoppa över en rad liksom!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Gabbis!

Toppen att Stockholmsresan var bra. Nu är det bara att ta nya tag och kämpa på och du är ju en riktigt liten kämpe.

Tyckte precis som du att Stockholm-Båstad var skit.

Kram

2011-03-29 @ 09:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback