...

Gabriella Toresson / 04 Mars, 2011 kl 23:14 / Allmänt
0 kommentarer


Jag vet som inte riktigt vad jag ska skriva här.. Det enda jag gör om dagarna är ju att  jobba och sen åker hem och umgås med min kära men jag får väl göra ett försök till att skriva något intressant!

I onsdags var jag ledig så då hämtade jag Sebbe ute i timrå vid halv tolv så vi åkte in till stan och åt lunch och sen gick vi på stan länge i det fina vädret. Underbart är ordet när solen lyser och det är 10+ ute. Jag hoppas det håller i sig så snön försvinner.. Jag är grymt less på vintern nu faktiskt.. Aja, sebbe blev ett halsband och några tröjor rikare. Jag var så sugen att köpa något men jag hittade inget att köpa så det var tråkigt! På kvällen var det hockeymatch ute i kovland.. Petters lag mötte mammorna. Jag tycker tjejerna gjorde en grym insats faktiskt. 3-3 blev resultatet och en sur Petter var vad vi fick med oss hem!

Torsdag efter jobbet åkte jag och sebbe direkt till allstar och åt mat och kollade på hockeyn.. Tyvär så förlorade Timrå och tyvärr fick jag med mig en sur kille hem från restaurangen.. Den där hockeyn...

Idag har det vart en lång dag på jobbet.. 10-20.. Det gillas inte! Och i helgen skall jag jobba. Heeeeela långa helgen. Det är synd, hela helgerna blir förstörda när man jobbar 10-18.. Menmen, så äre!

Annars då? Jo, livet flyter väl på som vanligt. Jag funderar mycket. Funderaren kan man kalla mig.. Jag blir inge klokare av det, tyvärr.. Jag och Sebbe lever som pensionärer alltså. Vi går och lägger oss ungefär klockan tio varje kväll och vaknar kring åtta. Roligt? Nej.. Och jag hinner somna innan han har lagt sig. Så han har ingen att surra med på kvällarna.. aha, roolig tjej :)
Nej nu ska jag spöa han i fia och sen är det sängen .. han ser rätt trött ut redan förresten--->
och såhär tycker jag om det--->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback