...

Gabriella Toresson / 02 Januari, 2011 kl 21:45 / Allmänt
1 kommentarer


Nu är jul och nyår över och likaså all "extraledigt". Det känns trist.. Nu börjas det igen, jobbjobbjobb.. 

Julafton var trevlig och den firades hos Anna och Leif. Fick mycket fina julklappar och jag tror nästan att jag måste ha varit snäll förra året? Jobbade lite smått i mellandagarna och svärmade mycket! Det är trevligt. Vad har hänt med den riktiga och känslokalla Gabriella måntro?
Synd och dåligt att jag inte har några bilder från julafton..!

Nyår då, det var också trevligt och "firades" i bergsåker. Det enda dåliga och pinsamma som hände på nyår var att jag förlorade på just dance mot Sebastian. Hur dåligt är inte det? Har aldrig sett någon stelare och sämre på att dansa i hela mitt liv, också FÖRLORAR jag!! Pinsamt, är ordet. 
Trots att Han slog mig så var det tur att han var med. Han berikade verkligen min nyårsafton..haha.. 
Tyvär har jag inga bilder från nyår heller. En kamera måste införskaffas.

Nyårsdagen sov vi över 45 minuter. Vi vaknade alltså när vi skulle åka.. Men ekke var snabb att packa så han hann till träningen utan problem. Efter hans träning for dom till stockholm och ska vara borta i en vecka. Inte kul!
Så nu är man fiskvakt igen.. Dessa fiskar!

Iza!! Vill se lite bilder från ert nyårsfirande! :)

Nu äre nog. Godnatt


Kommentarer
Postat av: iza

Jag tog inte heller med mig kameran, hade den bara på hotellet... skulle vilja ha min lilla kamera som man kan ta med överallt men jag har ju ingen laddare till den ;) Tråkigt utan bilder!!! Speciellt nu för mig när jag är lite här och lite där...

2011-01-03 @ 13:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback