Silverfiskar och bilder..

Gabriella Toresson / 05 Januari, 2011 kl 17:15 / Allmänt
2 kommentarer


Just nu sitter jag och kollar på sex and the city. Pappa är lika nöjd som mig när den filmen är på tvn..Not*..
Jag har vart och städat hos min kärlek idag och när jag skulle städa toan fick jag syn på en SILVERFISK. Och Iza, jag antar att jag blev lika hysterisk som du blev när du träffade på silverfiskar. Det är inte alls trevliga djur och jag hoppas att någon kan göra något åt dem. 
Förresten så har vi skickat 2 intresseanmälningar på olika lägenheter inne i stan den här veckan.
JAG hoppas att vi får komma och kika på dem, vet inte om Sebbe är lika sugen som mig på att flytta. Fast nu när jag hittat djur i hans badrum kanske jag kan övertala honom =)


Har hittat massor med bilder på pappas dator som jag inte sett på länge, det är så roligt med bilder.. MYCKET minnen =)

Dålig bild, men här skulle vi på gymnasiefest.


Carro var trött i Stockholm


Vi var GLAD!




Stugkväll


Min älskade och saknade syster tog studenten!


Jag tog studenten och var glad, minst sagt..


Finaste killen!



Kommentarer
Postat av: syster

Tråkigt att du aldrig skriver något!!! Jag vill ha ett nytt en gång om dagen så jag har ngt att göra... :)

2011-01-09 @ 19:04:09
Postat av: pappa

din käre far tycker att sex in the city kan vara den sämsta filmen någonsin .. i alla fall om den går 3 ggr på en dag..

2011-01-14 @ 13:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback