...

Gabriella Toresson / 28 Januari, 2011 kl 23:29 / Allmänt
0 kommentarer


Såklart fick jag inte mina veckor jag önskat. Och jag förstår ju att det är svårt, alla ska ha semester och man kan inte göra alla nöjda och dom som gör semestrarna GÖR SÅ GOTT DOM KAN. Men, jag blev ändå lite ledsen faktiskt...
Men det är bara att kämpa på och bita ihop..
Vi kikar på resor och jag önskar att vi kunde åka samtidigt som Iza och Linus, det vore så kul. Men det går ju tyvärr inte nu...
Idag kom min prins hem, så glad är jag för det. Så ikväll har jag, han och Petter haft fredagsmys med thaimat och lets dance. Mysigt!
Imorgon ska petter vara med oss också för mamma och uffe ska party, så vi ska på hockey oså.. Världens finaste unge!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback