...

Gabriella Toresson / 26 Januari, 2011 kl 10:00 / Allmänt
2 kommentarer


Just nu sitter jag och kikar på resor till mig occh MR! Det är så svårt när man inte vet vilka veckor man får vara ledig i sommar. Jag har önskat semester vecka 26,27,28 & 29. Jag hoppas verkligen att jag får dom veckorna så man får träffa Sebbe lite mer än på kvällarna. Så säger säkert alla tjejer ;) Men jag tkr faktiskt att jag är värd att få dom veckorna med tanke på min "uppoffring" förra sommaren, då jag tog semester då det passade bäst ;) Nej, men det är svårt det där med semestrar. Men man kan ju alltid hoppas. Alla håller sina tummar för mig så jag får de veckorna =)

Dom resorna jag har kollat på är till Turkiet för där vet jag att det är varmt på sommaren, och det enda vi vill ha är SOOOL & BAAD!

http://www.fritidsresor.se/boka-resa/HotelAbout.aspx?q=e6c1000a21e347919c105836f064fbee

http://www.fritidsresor.se/boka-resa/HotelAbout.aspx?q=e6c1000a21e347919c105836f064fbee

I veckan är Sebbe som sagt borta, det är trist. Så numera bor jag på VV igen. Mamma tyckte jag skulle vara på storgatan och träna på att vara ensam. Det kunde vara bra. Jag och hundar har "ensamhetsträning". Nej jag har faktiskt inga problem med att vara ensam, kan tycka det är ganska skönt ibland. Men jag ser ingen anledning till att ligga där själv när jag kan vara här hemma med mamma och Petter!
En rolig sak som hände häromdagen var att jag låg och läste kenzas blogg och petter fick se en bild på henne och blev minst sagt tokig!
"Vem är den där tjejen? Alltså gud vilken snygging. Kolla huden den bara glänser!!! Får jag se fler bilder gabbi!!!"
Gulligagulliga petter har blivit kär! Han sa att han måste växa på sig lite så han kan fråga chans på henne =)

Nu ska jag förtsätta kolla på resor =)


Kommentarer
Postat av: Iza

Ni måste ju åka samtidigt som oss ju... slutet av maj början av juni!!

2011-01-26 @ 11:43:28
Postat av: Gabbi

Det går inte.. Sebbe tränar då.:(

Tror jag iaf..

2011-01-26 @ 13:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback