...

Gabriella Toresson / 17 Januari, 2011 kl 21:27 / Allmänt
3 kommentarer


Man lär väl skriva några rader här för att få en nöjd syster..
Den här dagen har inte varit kul. Jag har fryst och haft ont i huvudet och sen fick jag veta en sån jobbig grej på eftermiddagen så jag blev så jävla arg och ledsen.  Töntigt det där lät, men ledsen blev jag, och arg.  Livet är orättvist och det stör mig och jag kommer aldrig acceptera vissa saker. Meningen med livet är att man ska leva länge och lyckligt, man ska ha sitt hår på huvudet och inte tappa det pga "skitsjukdomen".. Man ska ha kvar sina barn och sina föräldrar tills dem går bort av ålderdom och inget annat. Ledsamt it is!
Nåja, efter mitt arbete for jag och Sebbe till Boom för att kolla på lite prylar, vi hittade ingenting där så vi for till brista och skulle köpa en tröja till mig, det blev ingen tröja så vi for på Willys och handlade lite. ( Vuxenpoäng!!! Eller hur pappa?). Efter handlingen var det snabba ryck hem för Sebbe skulle vara med i en pokerturnering klockan åtta. VI vann inget så det var trist. Medan han spelade fick jag laga maten, lägga upp maten på tallriken, hämta mer mat åt S och slutligen ta undan maten. Diskningen har jag lämnat över till karln för han har inte gjort många knop här hemma..
Just nu ligger han och spelar tvspel som vanligt, jag läser bloggar, funderar på om jag orkar duscha, ser mig omkring och inser att jag måste handla lite mer hit hem :)
Nej nu orkar jag inte skriva något mer. Får bli imorgon.
Förresten syster, maten blev god. Dock hade vi ingen svartpeppar men det gick ändå. Ketchup funkar till ALLT säger Sebastian och ser glad ut :)

Kommentarer
Postat av: syster

Mkt fina bilder! :-) Du får nog chilla lite mot "karln" också...

2011-01-17 @ 22:39:47
Postat av: eda

ojojojoj thore.. känner knappt igen dig men fan vad imponerad jag är, och du vet vad jag är imponerad över. inte matlagningen även om du ska vara stolt över det också!!! så kul för dig, puss!

2011-01-18 @ 16:09:50
Postat av: pappa

ojoj GT handlat... snacka vuxen

2011-01-19 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback