...

Gabriella Toresson / 23 Februari, 2011 kl 17:34 / Allmänt
1 kommentarer


Jag undrar vilka som läser min blogg egentligen?!! Vem är intresserad av vad jag skriver liksom :P
Nu har sebbe iaf åkt ut på ikea själv. Han blir så rastlös när jag bara ligger i soffan under täcket. Så han åkte dit och skulle köpa en spegel och galgar. Det är väl något som alltid fattas!!! Han var alltså köpsugen och uttråkad. Han gillar ikea mer än mig den killen!
Nu har jag vart febrig igår och idag, igår hade jag nästan 40 graders feber. Idag är den lägre, kring 38,6. Men den verkar inte vilja ge med sig. Har vart samma temp hela dagen, störigt. Man svettas, fryser, svettas och fryser. JOBBIGt!!
Ojj, mannen kommer redan! antar att han behöver ett handag :)

Kommentarer
Postat av: izaa

Börja skriv lite nu...

2011-03-01 @ 11:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback