...

Gabriella Toresson / 16 Februari, 2011 kl 23:03 / Allmänt
0 kommentarer


Efter en snabbvisit i Stockholm är jag tillbaka i Sundsvall, staden i mitt ♥. Jag har haft mycket trevligt även om jag bara var där en snabbis. Tyvär fick ju resan som ni kanske vet ett mindre trevligt slut när jag var tvungen att lämna sebbe på ett hotell, ensam och skadad. Det var verkligen inte kul att lämna honom där själv.  Hade det vart jag som gjort mig illa hade han aldrig fått åkt ifrån mig! 
Men igår for jag så glatt och hämtade honom på midlanda. 
Jag skickade iväg en hel och ren Sebbe och fick hem en skadad kille. Hans nya namn är numera haltalotta, ganska sött..
Vii får hoppas på att hans fot blir riktig så fort som möjligt så det blir någon ordning och reda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback