SVERIGE IMORGON!!!

Gabriella Toresson / 13 December, 2011 kl 04:23 / Allmänt
0 kommentarer


Och såklart älskade Sundsvall! Ska bli trevligt att komma hem en snabb sväng, även fast det blir en väldigt kort sväng!
.
Mitt flyg går imorgonkväll och jag landar i stockholm på onsdag! Jag längtar så otroligt mycket efter min finaste lillebror så jag tror jag dör av abstinens snart! Ska bli så mysigt att få träffa han igen! Hela min familj såklart!
På lördag vankas det 20-års kalas på västra vägen! Alla som vill är välkomna ;)
En sak är säker, när jag åker tillbaka hit ska jag ta med min enormt mycket skumtomtar & tortilladip! Sen massa mer smarrigt från Sverige också!
Jag längtar verkligen till jag landar på arlanda och har lagt mardrömsresan bakom mig. Jag tror att Chicagos flygplats är en av världens största och där ska jag hitta..själv... Jag har redan lite ångest för att gå där inne själv och jag vet ju att jag kommer grina när Sebbe släpper av mig. Men jag vet ju att jag kommer klara det! Jag är ju en fegskit, men jag måste ju! Det är ju det enda alternativet! Det finns inget annat!
Det som inte dödar det härdar!!!!!
.
Det som känns jobbigt förutom att resa själv är ju såklart att jag lämnar Sebastian kvar och jag har lite ont i magen för att jag inte ska få träffa han på en hel vecka! Men en vecka är ju inte så länge och han kommer ändå att vara borta från onsdag-lördag så jag kommer ju vara ensam så gott som hela veckan ändå!
Men jag kommer längta ihjäl mig efter han! Världens finaste och bästa kille har jag! *Nöjden*
.
Väskan är packad, julklapparna tar upp nästan hela veckan och jag längtar tills jag kan få säga att jag har flygit själv från Chicago. Jag kommer vara så stolt över mig själv!
Sweden here I come! Chicago, see u in  week!
.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback