I valet och kvalet!

Gabriella Toresson / 09 December, 2011 kl 18:45 / Allmänt
2 kommentarer


Jag och Erixon ligger och funderar på hur det ska bli när jag ska lämna Usa. Eftersom jag bara har turistvisum måste jag lämna landet efter tre månader i minst 24 timmar. Jag har ju tänkt ta med mig pappa till Kanada men det blir svårt att hinna med när man kollar på Sebbes matchprogram. Så nu ligger jag och funderar på om jag ska ta och åka hem på tisdag den trettonde och vara hemma i ungefär 5 dagar och sedan åka tillbaka till Usa samtidigt som pappa och bea! Det är ju alltid skönt att komma hem, men det är väldigt lång resa och det blir jobbig med tidsomställningen när man kommer hem. När man väl har ställt om sig är det dags att åka tillbaka "hem" igen..Hmm, svårt! Jag har ju en biljett hem som dom bokade när dom bokade min hitresa! Det är ju mycket billigare att boka tur->retur. Så nu undrar jag vad ni tycker. Är det värt att resa i 12 timmar ENKEL RESA för att vara hemma i 4-5 dagar? SVÅRT!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klart värt det! :) då får du ju sällskap av de två när du åker tillbaka till usa igen ;)

2011-12-09 @ 19:04:28
Postat av: Anonym

Ja självklart är de värt de för du får ju träffa din familj och de betyder ju ALLTID mest:)<3 och även fast de är en lång resa å du bara är hemma i några dagar så kan väl de vara kul!:D som sagt du får ju sällskap tillbaka:)

2011-12-10 @ 01:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback