Födelsedag och jul!

Gabriella Toresson / 01 December, 2011 kl 19:02 / Allmänt
2 kommentarer


Om 20 dagar fyller jag 20 år och om 24 dagar är det julafton och jag kan verkligen se fram emot något av dem. Så fort jag tänker på att jag ska sitta här i Usa dessa dagar kan jag inte rå för att tårarna börjar bränna bakom ögonlocken och tangenterna blir lite smått suddiga.. Jag vill inte!!
.
Jag kommer inte vara själv, vara utan mat eller vara utan kärlek men det är ändå inte som jag är van och som jag vill ha det. Jag vill så klart vara hemma med hela min familj och släkt som jag alltid brukar vara.
Jag vet inte varför men det känns som att jag kämpar mot tiden och tror att jag kommer få vara hemma då, men innerst inne vet jag ju att sitta på den här förbannade stolen både den 20 december och den 24:e. Och när jag blir påmind om det känns det skit!
.
Bilderna är från julen -09 och tagen från Martinas blogg!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men Gumman, vi kommer hinna fira jätte många födelsedagar och jular ihop, det är såklart jätte trist att inte vara med er i år, men pappa kommer ju och vi kan ju skypa hela dan så är vi liksom tillsammans ändå. Älskar Er puss och kram.

2011-12-01 @ 22:29:05
Postat av: pappa

vilken tur att jag kommer iaf då.... :-)

2011-12-01 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback