111210

Gabriella Toresson / 10 December, 2011 kl 22:58 / Allmänt
1 kommentarer


För ganska exakt 365 dagar (på minuten) sedan jag sa till Sebbe "Nu är jag ihop med dig ja, så du vet!"
Himmelens va fort 1 år kan gå. Ibland när jag tänker "herregud jag har inte gjort någonting på ett år".
Men sen kommer jag på att jag har gjort ganska mycket saker ändå.
Jag har ju flyttat hemifrån, blivit sambo, flytta ur världens finaste lägenhet, flyttstädat, flyttat hem till mamma/pappa igen och flyttat till andra sidan jorden! Det är inte illa pinkat på 1 år om ni frågar mig.
Iallafall har det här året var BÄST och jag tackar och bockar för allt jag får dela med dig! ♥

Kommentarer
Postat av: kristin

grattis paret! :) Mysigt de får firas med hockey... ;)

2011-12-10 @ 23:07:20
URL: http://kristinsundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback