repris

Gabriella Toresson / 29 Augusti, 2011 kl 19:52 / Allmänt
0 kommentarer


Jag läste gamla blogginlägg häromdagen. Blev full i skratt när jag läste kommentarerna på ett inlägg, folk i min närhet tycker jag är hemlighetsfull och smygig. Här är kommentarerna!

Postat av: IZAa
Du är HELT KLART EN SMYGARE! Du säger att du inte säger något om ingen frågar, hur många frågor har jag och Fahl haft till dig? Hur mycket har vi tjatat för att få veta? Man har tillochmed fått leka Ture Sventon på arlanda ;-) Du svarar inte när man frågar därför är du en SMYGARE! pusspuss

Postat av: Emma
Haha, jag instämmer med Iza, du är
En stor smygars i en liten kropp ;p använder kodnamn på mobilen t.o.m ... Hihii men trevligt att ni är ett par (igen) !!


Jag blev full i skratt när jag läste detta, jag vet ju att det stämmer! Iza säger att jag är "en mycket stängd bok" och det kanske också stämmer. Jag berättar inte sånna saker utan jag smyger gärna. Älskar att smyga!
Fast egentligen tycker jag inte att man behöver berätta saker för folk direkt när det händer något, utan det är bättre att man chillar tills man vet hur saker och ting ska bli.
Fast det är ju förstår svårt att hålla någonting hemligt i den här släkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback