Ensamheten..

Gabriella Toresson / 21 Augusti, 2011 kl 17:17 / Allmänt
0 kommentarer


..eller egentligen är jag ju inte ensam. Men jag känner mig ensam. Det känns ensamt med min kärlek på andra sidan jorden. Att han inte kommer hem eller ringer mellan sina träningar. När man inte har någon bredvid sig i sängen som andas högt, det är ensamt..

Jag har aldrig trott att jag skulle kunna bli så beroende av en annan människa. Det är ju dessutom väldigt olikt mig. Det känns konstigt. Men man förändras. Och jag har förändrats till en väldigt väldigt galet kär tjej som minst sagt är beroende av en annan människa.

En tjej som börjar grina så fort någon frågar om Sebastian, för jag vill så gärna att allt ska vara som igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback