En lista snodd från en gammal vän! =)

Gabriella Toresson / 22 Augusti, 2011 kl 16:12 / Allmänt
0 kommentarer


- Hur gammal är du om fem år? 24 år
- Vem var den sista du träffade? Petter
- Hur lång är du? 156 sketna centimeter
- Vem ringde du senast? Min Kära på skype
- Hur löd ditt senaste sms och till vem? Sebbe vet inte heller vem det är så ta bort han om det går.Till Bea
- Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, smsa är jobbigt
- Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda!
- När såg du senast din mamma? Alldeles nyss på hennes jobb
- När vaknade du idag? 07.22.
- Vilken är din favoritplats? Bergsåker är ju lite av en favorit.
- Vad skrämde dig som barn? Ljudet när man spolade i toaletten. Ville inte vända ryggen till det.
- Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
- Hur många kuddar har du i sängen? Två
- Har du någon gång spytt på fyllan? Faktiskt ALDRIG!
- Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Jag älskar skor!
- Tycker du om kaffe? Gillar det inte, men dricks i nödfall.
- Vad dricker du till frukost? Mjölk, juice eller oboy!
- Kan du spela poker? Nej, jag har alltid kommit sist på pokern på julafton!
- Tycker du om att mysa? Absolut!
- Känner du någon med samma födelsedag som din?Nej, faktiskt inte..
- Vill du ha barn? Absolut! Tre stycken!
- Föredrar du havet eller en pool? Poolen, gillar inte djuren i vattet!
- Äger du dyra smycken? Nej, det tror jag inte! Och skulle jag skulle jag inte våga använda dom.
- Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett ärr från när jag brände mig på armen, men det syns knappt. Spagetti&köttfärsås är ingen hit!
- Vilken var den senaste bok du läste? Blondie tror jag, är mycket dålig på böcker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback