Bröllopsplaner!

Gabriella Toresson / 19 Augusti, 2011 kl 14:09 / Allmänt
1 kommentarer


Lagom till midsommar nästa år ska jag på bröllop. Min älskade fina storasyster är det som ska gifta sig ♥

Hon skickade nyss ett sms om att jag skulle komma med förslag om hennes bröllop. Jag har 0,00 idéer alltså! Jag är kanske inte rätt person att fråga. Jag är ju inte gift och ingen av mina kompisar har gift sig så jag har inte vart på så många bröllop! Trist men sant.
Då kom jag och tänka på hur jag vill att mitt bröllop ska vara. Först kommer de söta brudnäbbarna och är allmänt supersöt bara. Sen kommer väl tärnorna antar jag? Sen kommer den vackraste bruden selånger kyrka någonsin skådat in med pappa ( ett måste tycker jag, sen pussar ni varandra på kinden som på film ) och sedan lämnar han över dig till Linus ( som har backslick, väldigt viktigt! ) Sen säger ni ja och kysser bruden blabla..
Sen är ju Linus en riktig shower så jag tycker helt enkelt att han och killarna som står där uppe ( om det står några där?) Uppträder och dansar till låten My girl- The temtations ( sök på youtube och spana in dansen). Det vore väl mer än askul? Tänk liksom mitt i allt fint börjar några killar digga och linus mimar till den låten..!! Haha
..okej, det där kanske var lite överdrivet. Det är ju trots allt du ska som gifta dig iza)
Men nått oväntat måste ju hända.
Ähh, jag vet inte!
Men det spelar ingen roll hur bröllopet är så länge allt går som det ska. Dvs ingen av er två springer ifrån altaret när det är dags att säga ja :)

Kommentarer
Postat av: Iza

Låter perfekt ;-) Kom med massor av idéer, det gillas skarpt! Kollar på biljetter till dig och pappa, när kan ni komma?? :-) Du kommer ju aldrig in på skype...

2011-08-19 @ 16:16:58
URL: http://izabellatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback