Till systers förfogan

Gabriella Toresson / 26 September, 2010 kl 19:48 / Allmänt
1 kommentarer


Just det, en blogg till min systers förfogan så hon kan läsa om vardagen här hemma i Svergie när hon själv ska vandra runt på Genoas gator. Iallfall så har dem inte flyttat än så jag kan ju mjukstarta lite och jag tror ju inte att jag kommer överösa den här bloggen med inlägg. Men det ska väl iaf ha blivit någorlunda bra till 1 december!

Och Iza om du läser : Uffe undrar hur det blir med lägenhet i Genoa, ska ni åka dit och kolla på någon eller hur ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Izaa

Vi kan ta de när vi ses men sånt ska vara klart när vi kommer dit :-) hälsa puffen de!

2010-09-26 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback