Käre gode gud..

Gabriella Toresson / 07 Oktober, 2010 kl 23:06 / Allmänt
0 kommentarer


Om jag bara får hitta min tandskena innan imorgon klockan 8,00 så ska jag aldrig mer vara slarvig!
Att jag är så slarvig.. Hur kunde jag bli det?! Idag har jag hunnit tappat bort min mobil, min plånbok ( som iofs vart borta sen igår) och min tandskena ( den har dock  vart borta några dagar )
Jag är i stort behov av den nu för imorgon ska jag på återbesök till tandregleringen och då skall den vara med!
Tandskenan är ju förresten en sån vidrig grej man har på tänderna som man sover med så att inte tänderna ska gå tillbaka till där dom stod innan man gick tågräls. Ungefär en sån son hockeyspelare har, fast smalare och så håller man inte på och biter på den så som dom kan göra.. Aa, skit samma!
Den är spårlöst borta och jag BEHÖVER den! Om man ändå fick vara hälften så organiserad som Martina är... Det skulle inte vara dåligt inte..

Imorgon skall jag alltså till plågarn och sen är det arbete som gäller fram till 18.00 sen är det HELG!
Såååå underbart skönt trodde jag aldrig att det skulle kännas att få helg.

Förresten, klippte till Linus Sjölund idag.. Han blev en stilig man! =)

Godnatt mina trogna ( kan knappt räkna er på en hand) läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback