här är jag.

Gabriella Toresson / 11 Oktober, 2010 kl 11:35 / Allmänt
0 kommentarer


Du heter? Anna Katarina Gabriella Toresson
Smeknamn: Gabbi och Gabbis!
Beroende av? Min famailj/släkt, ballerina kladdkaka, vänner och såklart godis och hamburgare
Brukar du skratta för dig själv? De, det brukar jag! =)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Kan du kolla om mina haremsbyxor och linus tröja är hos pappa?
Var bor du? I granlo/ stan
Trivs du där? Som fisken i vattnet

Vem ringde du senast? Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om frisörföretagarna!
Brukar du komma i tid: Jag brukar oftast vara i tid, i god tid.
Hur känner du dig nu: Trött och hungrig!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.

Vad saknar du: Skolan, en stor och stark karl?!
Hade du en bra kväll igår: Det var en typisk söndag, söndag!

Favoritdryck på morgonen: Mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: Inte senare än elva!
Är du blyg?: Nja, ibland kanske!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag hoppas på det iaf!

Är du bortskämd: Nej, inte så mycket. När jag var yngre var jag det!
Vad gör du i morgon: Jobbar och så måste jag röra på mig. 

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad är det finaste du fått? Jag vet inte.. Min lillebror kanske.. hihi!
En speciell dag du minns: 060925 och 100318 är två datum jag alltid kommer minnas.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, pappa eller Caroline!
När grät du senast: Igår! Jag grinar ofta. Men jag tror det är bra!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Se till att min familj fick det bra (bättre?) och investera i något bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback