...

Gabriella Toresson / 17 December, 2010 kl 12:05 / Allmänt
0 kommentarer


Inatt har min lilla prins fått magsjuka, han hade tydligen spytt som en tok hela natten och även imorse när jag kom hem stod han och kräktes. Tur man är en av dom bättre systrarna och kom hem med Cola och Blåbärssoppa, det gick i..men det tog emot tror jag. Men jag FÖRSTÅR honom, magsjuka kan vara det värsta jag vet..

Och igår gjorde ju min stora prins mål också. Väldigt kul för honom, så duktig så. Och på måndag kommer han hem, det är på tiden för det känns så tomt att gå hem till han när inte han är där! Jag måste ju gå dit för att jag är "fiskvakt". Han har ju nämligen två guldfiskar som måste få mat varje dag. Hans fiskar kommer ta kol på mig för först stoppar man ner en mat också äter ena firren upp den, sen ska man ju se till så den andra fisken också får mat så då får man stoppa ner en till mat, men det är ALLTID samma fisk som hinner först.. Igår hörde jag mig själv säga..; Men Malin, du måste skynda dig så du hinner före Anton!!!
Haha, fyfan för fiskar!!


(Anton är den guldiga och hungriga och Malin är den vita mesiga!)


Häromdagen var det ju julbord hos Trude, herregud va gott det var och vad jag åt! Julbord, kanske det godaste på länge! Också har jag blivit beroende av julmust. Och jag menar verkligen beroende, en must om dagen måste jag ha. Synd att jag inte knäppte några bilder...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback