...

Gabriella Toresson / 14 December, 2010 kl 10:02 / Allmänt
1 kommentarer


Idag är jag ledig och det är Skönt! Ska uträtta lite ärenden och köpa lite julklappar. Vad som ska köpas är fortfarande väldigt oklart.. FÅR det vara såhär svårt?

Just nu sitter jag i soffan och kollar på sex and the city för tionde gången den här veckan.. Måste väl snart ta och tagga till så jag hinner med mig idag. Petter ska hämtas vid tre och före det är det somsagt massor av grejer som ska göras.
Jag undrar hur kallt det är ute idag, om man skulle kunna ta sig en promenad utan att frysa ihjäl. Det var ju verkligen hundra år sen jag rörde på mig nu..inte bra!

Nej nu blir jag stressad.. Ha en trevlig dag!

Just det. IZA! Den stickade koftan jag och mamma fick av dig från Vero moda, den som sticks!!?
Pappa har tvättat den. Blev skitbra!

Kommentarer
Postat av: izaa

Du är fan sämsta på att skriva, kommer ju ALDRIG något nytt. Bättring omedelbums, tack! :-) Pusspuss

2010-12-16 @ 22:48:53
URL: http://izabellatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback